Update po 2 týdnech běhu, skákání přes švihadlo a posilování

11. května 2015 v 13:57 | K.W. |  Cvičební plány
Zdravím všechny čtenářky! Dnes tu pro vás mám dvoutýdenní update po mém začátku s aktivním běháním, posilováním a hlavně - zaznamenáváním. Určitě i vy, tak jako já, máte rádi něco hmatatelného, jakýsi důkaz, záznam něčeho, co se doopravdy stalo. Nejlépe zaznamenané daty a časem, abyste měli přehled, za jakou dobu a při jaké době cvičení se dá vlastně hubnout.

Po mém prvním týdnu, kdy jsem cvičila každý den, přišel týden, kdy jsem pár dní vynechala kvůli dovolené. Nicméně švihadlo a běžecké boty jsem si vzala ssebou a taky jsem je řádně provětrala!

MÝCH 17 DNÍ

25.4. - 30 minut workout (z toho 20 minut skákání přes švihadlo a 10 minut posilování břicha, zadku, stehen)
26.4. - 25 minut jump rope - skákání přes švihadlo
27.4. - 30 minut jump rope - skákání přes švihadlo
28.4. - 20 minut workout (z toho 10 minut skákání a 10 minut posilování)
29.4. - 30 minut běh
30.4. - 30 minut běh
1.5. - 30 minut workout (20 minut běh, 10 minut posilování břicha, zadku, stehen)
2.5. - NIC
3.5. - 30 minut skákání přes švihadlo
4.5. - 30 minut běh plus posilování břicha, zadku, stehen
5.5. - NIC (Slovensko)
6.5. - 7km svižná procházka (Slovensko)
7.5. - 1h běh vedle Tater (těžší terén) (Slovensko)
8.5. - NIC (zmožená z předešlého běhu) :D (Slovensko)
9.5. - 15 minut intenzivního posilovacího okruhu břicha (Slovensko)
10.5. - 30 minut skákání přes švihadlo
11.5. - 45 minut workout (30 minut běh, 15 minut posilování břicha, zadku, stehen)
__________________________________________________________________________
Podtrženo sečteno, to máme celkem 17 dní, z toho 3 dny nicnedělání a 14 dní aktivního pohybu.
Jak můžete vidět, nedělala jsem nic světoborného a většinou můj workout nepřesáhl 30 minut. Nejčastěji jsem skákala přes švihadlo, to mě začalo navíc strašně bavit, takže skákám už s větší radostí a chutí (ono se říká, že musíte přejít nějakej základní práh a potom se přehoupnete a začne vás to bavit a neumíte si bez toho představit den). Posledních pár dní navíc skáču s aplikací od NIKE - running, která měří i indoorové běhání, takže skáču s touto aplikací, která mi potom naměří, kolik km jsem jakoby "uběhla přes švihadlo". Většinou "naskáču" tak kolem 5 km za těch 20-30 minut. I v tatrách jsem běhala s touto aplikací a spoustu běhů a fotek můžete vidět na mém instagramu, kde jsem poslední dobou stále aktivnější a hlavně! Už si to nemůžu nechat pro sebe :D Pořídila jsem si nový foťák Olympus PEN E-pl7, každým dnem mi příjde a budu (troufám si říct) fotit o mnoho lepší fotky!

(momentálně místo, kde jsem nejvíc aktivní, tudíž i tam se můžete dočkat nejrychlejších odpovědí na otázky :)

VÝSLEDKY PO TĚCHTO 17 DNECH?

Nejprve bych chtěla říct, že jsem se co se týče váhy moc nezměnila. Vážím tedy plus mínus pořád stejně. (Ale to bude určitě i tím, že jsem si na dovolené na Slovensku nemohla odpustit nějaké ty bryndzové halušky apodobně..:D) Jinak vím, že jakmile jím málo a hodně piju, moje váha rapidně klesá. To, co je ale mnohem důležitější než váha, je jak vypadám v zrcadle. Takže, suma sumárum, řeknu vám, že se mi zmenšilo bříško. Nebo bych měla spíš říct - břicho. :D To je totiž moje nejproblematičtější partie, tudíž ste si i mohli všimnout, že na ní nejvíc posiluju po cardiu. Můžu opravdu s čistým svědomím říct, že mi ubývá tuk na břiše. Dále se mi zpevnila kůže na zadku a stehnech - kůže vypadá taková plnější a podkožního tuku taky pomalounku drobátko ubývá. Moje tělo se sice nějak extra nezměnilo (myslím tím žádný extrémní rozdíl, jen malý), ale každopáně každým dnem jsem víc a víc spokojenější a těším se na další změny, protože když vydržím, vím, že za to budu odměněna.

STRAVA?

Hodně se mě ptáte na to, jestli mám nějaký speciální jídelníček. To bohužel nemám. Jím téměř všechno, jen přibližně poloviční porce oproti tomu, co jsem jedla dřív, jím více zeleniny a ovoce (každý den), víc piju vodu a úplně jsem omezila sladké nápoje, sušenky, čokolády, (občas si něco někde zobnu). Nepřejídám se! A to podle mě úplně bohatě stačí!

VÝHODA ŠVIHADLA A BĚHÁNÍ

Jak už jste určitě poznali, švihadlo je můj favorit. A v čem vidím jeho výhody? Tak nejprve, stojí pár stovek, takže šup do obchodu a zkuste začít. Dále ho můžete sebou nosit a vozit kamkoliv, je skladné a lehké, tudíž jsem si ho třeba já vzala i sebou na výlet na Slovensko. Skákání přes švihadlo není nějak extra fyzicky náročné a přesto hubete a spalujete! Klidně si můžete dát pomalé tempo a skákat nízko. Jakmile takhle vydržíte skákat dlouho, spalujete stejně efektivně, jako byste běželi rychle ale méně dlouho. Přitom zvyšuje fyzičku, a při skákání spalujete podkožní tuk celého těla, hlavně boky, nohy a ruce. Nejefektivnější doba skákání je minimálně 15 minut denně. A co se týká běhání, je to podobné. Můžete běhat prakticky kdekoliv a nic vás to nestojí - jen váš čas. :)

____________________________________________________________________________________
Více ale už v jiném článku... budu vám psát například o mém výběhu s výhledem na tatry, co jsme všechno navštívili na Slovensku, určitě přibude brzo i článek o novém fotoaparátu a hlavně, kler-wonder.blog.cz se bude stěhovat! Doménu už mám koupenou a brzy pojedu za někým, s kým společně navrhneme a vytvoříme doufám skvělý design stránky. Máte se na co těšit a já taky, už se nemůžu dočkat jak to vše bude vypadat a hlavně co na to řeknete vy, kvůli kterým to vše začínám budovat. :)

Doufám, že mě budete stále následovat...
 


Komentáře

1 run-fun run-fun | Web | 11. května 2015 v 16:18 | Reagovat

Já tě obdivuju!
Já s běháním začala v podstatě před měsícem a můj rekordní čas je 12 minut na 2 a půl kiláku... Zrovna dneska jsem si řekla, že zkusím zvětšit okruh na 4 a půl, ale po dvou a půl kilometrech jsem se zalomila v pase a zbytek jsem musela jít... Jak to jenom děláš, že tě to nestojí takovou námahu? :(

2 kler-wonder kler-wonder | 11. května 2015 v 16:46 | Reagovat

[1]:me to taky namaha, ja se neslozim jen proto, ze bezim pomalicku. Zvladam 5km za vic jak 30 minut coz taky neni zadna slava, ale hlavni je, ze bezis! Musis zacit pomaloucku polehoucku. Nebo zkus to svihadlo to mi prijde lehci

3 tokmlhy tokmlhy | E-mail | Web | 11. května 2015 v 17:49 | Reagovat

Tak držím palečky, aby se to posunovalo k lepšímu. :)

4 kler-wonder kler-wonder | 11. května 2015 v 18:37 | Reagovat

[3]: moc dekuji :)

5 So3ra So3ra | Web | 11. května 2015 v 20:32 | Reagovat

Přeji hodně úspěchu! :)
Nenávidím sport z celého srdce, ale jsem pro zdravý pohyb. Takže nenávidím sporty kde se lidé vztekají třeba vybíjenou, fotbal a ten slavný hokej. -.-
Běhání je úžasný! Nevím  .. ale když se rozeběhnu v nekontrolované rychlosti, tak mám pocit že se za chvilku vznesu. :)

6 Lucy Lucy | 12. května 2015 v 18:54 | Reagovat

Těším se na nové stránky a já Tě určitě budu nadále sledovat :) jen tedy obdivuju to švihadlo .. když si začínala kolik minut si dokázala skákat? Já jsem totiž úplně bez fyzičky, a po minutě dvou odpadávám .. tak myslíš že stačí vytrvat a taky to dotánu na 15-30 minut? :)

7 kler-wonder kler-wonder | 12. května 2015 v 19:45 | Reagovat

[6]: Jsem moc ráda! :) Zkus nejprve skakat pomalinku. Jen si vyklusavej nizko a urcite vydrzis dyl, neni kam spechat. Ja se sama divim, ze uz od zacatku skacu tak dlouho...  Pritom na samotny beh venku taky nemam vubec fyzicku

8 Elis Elis | Web | 18. května 2015 v 19:59 | Reagovat

Taky ráda skáču přes švihadlo :)
Bohužel, můj provaz už je polorozpadlý :D
Doporučila bys mi prosím nějaký tip na dobré švihadlo? (nemusí to být provaz)
Díky :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama