Hubnutí pouze za týden - překonejme se

28. dubna 2015 v 14:31 | K.W. |  Cvičební plány
Ráda bych se s vámi chtěla podělit o jeden můj hmatatelný zaznamenaný workout počin. Vím, že na mém blogu čtete hlavně fitness články, tudíž si myslím, že by vás tento článek mohl zajímat.

Od nového roku cvičím tak nějak kdy se mi zlíbí, nic nemá řád a pravidelnost, začala jsem cvičit, když jsem měla náladu, když jsem se potřebovala vybít nebo přijít na jiné myšlenky. Jenže od té doby, co jsem si pořídila ten super kikki-k diář a plánovač v jednom, začala jsem konečně dát na svoje vlastní rady a začala si zaznamenávat, kdy cvičím a jak dlouho. To, co cvičím, si tam nepíšu, protože momentálně už druhý měsíc cvičím stále dokola to samé a to skákání přes švihadlo plus posilování břicha, nohou a zadku. A tento týden jsem zjistila zajímavý objev!

Zvážila jsem se na začátku týdne,

potom jsem každý den cvičila 30 minut (přibližně 20 minut intenzivního skákání přes švihadlo a 10 minut posilování mých nejhorších partií), hlídala jsem si, co jím, nejedla jsem žádná nezdravě tučná jídla, nejedla jsem žádné slané nesmysly ani sladké, jedla jsem hromadu zeleniny a ovoce - pravidelně každý den jsem se musela nacpat vitamínama a hlavně, jedla jsem malinké porce. Opravdu jsem si prostě místo své normální porce na kterou jsem zvyklá dala poloviční. Jakmile jsem po hodině dostala znovu hlad, zajedla jsem ho banánem, mangem nebo jakýmkoliv ovocem či zeleninou a vše bylo ok. No a na závěr, pila jsem hodně vody a čaje a úplně jsem vypustila jakékoliv sladké "žíraviny" jak jim s oblibou říkám (a ty už vlastně omezuji tak půl roku). No a to je asi tak vše.


(Tento cvik cvičím na posilování zadních partií. Určitě ho znáte. Lehnete si na záda, zvednete kolena, a potom už jen zvedáte zadek nahoru a dolu jak je vidět na fotce)

A potom jsem se po 5 dnech opět zvážila a málem jsem radostí zbořila váhu. 3 kila jsem měla dole. A to byl prosím večer - doba, kdy já vždycky vážím víc než ráno. A podle mě to tak má každý z vás.

Takže suma sumárum, s nadšením líbám své drahé švihadlo a raduji se ze své slušně odvedené práce. Budu dál skákat každý den i kdyby jen 15 minut.

Navíc jsem zjistila, že mi to cvičení jde čím dál tím líp. Už se tolik nezadýchávám, lepší se mi fyzička! A to určitě ocením při letních výšlapech po kopcích ať už v Česku nebo ve Skotsku - kam se s největší pravděpodobností v létě chystáme! Taky dýl vydržím. Dřív jsem už po 5 minutách skákání byla od potu, dnes se mi kapka potu na obličeji objeví až tak po 10 minutách, někdy i dýl.

A radování se z pokroků? To je to nejlepší. Ať už jsou kakékoliv, pro někoho třeba bezvýznamné, pro mě obrovské!

A jaké jsou ty vaše pokroky? Určitě se mi pochlubte v komentářích. Jak vidíte, to veřejné chlubení je také celkem motivační.

Umění překonat se

Včera jsem s kamarádkou prošmejdila skoro celou Prahu. Když jsem se potom večer vrátila domů, skoro jsem necítila nohy. Jenže jsem se podívala do svého plánovače a v okýnku 27. dubna bylo prázdno. Žádný zaznamenaný workout. Že bych tam napsala "pobíhání po Praze?" říkám si... jenže výmluvy jsou v mém diáři zakázány. Takže popadnu švihadlo, převleču se, stoupnu si před zrcadlo (další věc, co mi pomáhá cvičit dál a dál i když nemůžu) a začnu skákat. Přesto, že mě hrozně bolely nohy, skákala jsem 15 minut a pak si dala posilování břicha. Po celém dni jsem měla nakonec skvělou náladu a byla jsem pyšná na to, že jsem překonala samu sebe a i večer po namáhavém dni jsem se dostala ke cvičení.

Tak to taky zkuste. Někdy, až příjdete zničené z práce... třeba vás to protáhne a udělá vám to lepší náladu. Uvidíte, že nakonec na sebe a na svět budete koukat mnohem pozitivněji. Já to tedy tak mám!

Tak hurá do dalšího pracování na sobě samé - protože to je jedna z nejdůležitějších věcí na světě!

 


Komentáře

1 Pavlína P. Pavlína P. | E-mail | Web | 28. dubna 2015 v 16:30 | Reagovat

Páni! No to teda čumím a celkem i závidím! :-DDD Opravdu skvělá práce!

2 Adrijo Adrijo | E-mail | Web | 28. dubna 2015 v 16:33 | Reagovat

Já už se snažím chodit skákat přes švihadlo čtvrt roku :( a stále nic! A to mám dokonce od Vánoc nové švihadlo!

3 Klarissa Klarissa | Web | 28. dubna 2015 v 17:15 | Reagovat

Fakt inspirativní :) Jsi dobrá, že to tak zvládáš, já v tomhle asi prostě nemám vůli... ale švihadlo si chci koupit už strašně dlouho :D

4 Ofélie Ofélie | Web | 28. dubna 2015 v 17:33 | Reagovat

:) Jsem ráda, že konečně vidim človíčka, co se nevymlouvá a prostě cvičí. Většina slečen/chlapů jen mluví a mluví... Já se teď snažím zase nabrat, jelikož letím na 2 měsíce do Indie a nechci se vrátit průhledná, takže švihadlo a dlouhý běhy jsem musela vyřadit a akorát cvičím s vlastní vahou, dřepuju se závažím, běhám intervaly a dělám jógu.

5 Allex Allex | E-mail | Web | 1. května 2015 v 11:30 | Reagovat

Skvělá práce! Možná jsem trochu divná, ale mně přijde tento článek strašně MOC motivační. :) Děkuji. :)

6 Beezy Beezy | 9. května 2015 v 21:32 | Reagovat

Ahoj, chtěla bych se zeptat, jak tady máš odkaz na sestavení jídelníčku, zda si ho zkoušela nebo jestli máš zkušenosti s nějakou dobrou stránku právě na jídelníček, díky:)

7 kalamity jane kalamity jane | 10. května 2015 v 9:06 | Reagovat

Jseš skvěla! Nejvíc mě ale na sobě štve, když jsem chodila na cvičení do jednoho klubu asi několik týdnů a vážně cítila jsem že se ve fyzičce zlepšuju a pak bum. Onemocněla jsem a doma ležela tak týden. Pak jsem šla znovu cvičit a jako bych začínala uplně od začátku. To mě asi nejvíc naštvalo tolik práce jsem do toho dala :D.

8 kler-wonder kler-wonder | 11. května 2015 v 15:00 | Reagovat

[6]: Ahoj, odkazy pod článkem neovlivnuji a dává mi je sem blog.cz, tudíž vůbec nevím, o jakou stránku se jedná. Co se týče mě a jídelníčku, tak se ničím neřídím. Jak píšu v novém článku, jím jen malé porce, piju skoro jen vodu a omezuji sladké a slané. :)

Všem moc děkuji za pozitivní komentáře, děláte mi velkou radost  a i vy jste mou motivací.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama