Švihadlo s počítadlem (aneb zkvalitňujeme kardio workout)

12. listopadu 2014 v 13:32 | K.W. |  Motivace
Jak víte, již v předchozím článku jsem vám psala o tom, že jsem si jako motivaci ke cvičení koupila švihadlo, které umí počítat kroky. Nyní vám o něm něco povím. A vůbec, pomohlo to? ;)


Možná někdo nad švihadlem ohrne nos, jakože už se na základce naskákal dost nebo že skákat může i na místě a má to stejný účinek. Nebo že to je nudné. Jasné je, že pro každého to nebude to pravé ořechové přezábavné! Nicméně proč to nezkusit, někoho by to třeba nadchnout mohlo. Já si k tomu například pouštím svou oblíbenou hudbu a skáču si do rytmu.

Proč švihadlo? Většina z vás, kdo už můj blog nějakou tu dobu čte ví, jak moc dobré a zdravé je pro tělo kardio cvičení. Ne jen, že díky němu spalujete kalorie, ale navíc urpavujete metabolismus v těle, cítíte se líp díky vyplavování různých hormonů štěstí a zkráceně vám prostě pomůže cítit se líp. Mezi kardio patří například běh, plavání, rotoped, tanec nebo už i zmiňované švihadlo. Já mám ale na švihadlo právě ty blbé základkové vzpomínky, kdy nás nutili skákat dokud se nezhroutíme. :D Tudíž jsem si pořídila ne jen tak ledajaké švihadlo. Má navíc i krokoměr a prostě, už působí takovým tím profi dojmem, mě to tedy motivovalo!

Toto švihadlo reebok jsem koupila v decathlonu, předem říkám, že na nějakých internetových stránkách ho koupíte také, ale stojí třeba kolem 700kč. V decathlonu jsem si ho koupila za 350Kč. Má volně volitelnou délku, kterou si sami nastavíte, je na baterky. Když ho zapnete, nemusíte se vůbec starat o to, kolik jste naskákali. Ono vám to poví. Navíc si můžete předem nastavit kolik skoků chcete udělat a ono vás to po dosaženém cíli informuje! Můžete si udělat třeba svůj vlastní švihadlový kalendář... první den 100 skoků.. další den 150... a za týden 200.

Jak jsem již říkala, při kardiu není nějak striktně určené, jak dlouho a kolikrát cvičit. Nejdůležitější je pravidelnost. Nevadí, když každý den skočíte 50x... hlavní je, že to bude každý den a tělo si na tuto aktivitu zvykne. Zapamatuje si jí a vaše tělo bude hubnout třeba i přes noc..nebo v jakémkoliv klidovém režimu.

Často se mě ptáte, jak zhubnout břicho, jak zhubnout zadeček, jak stehna... zkrátka tu tukovou vrstvu, která štve nejvíc lidí. Kardiem jí schodíte! Jak už jsem zmínila ve velkém kardio článku, bohužel kardio není přesně jen na jednu partii těla, ale hubnete celé tělo na ráz. Takže s břichem budete hubnout i nohy, ruce, obličej....

Tento pomocník by vás mohl motivovat k tomu začít kardio provozovat aktivněji. A není drahý, tak hurá do toho!

Vánoce se blíží, tak si ho třeba přejte :) nebo darujte někomu, o kom víte, že poslední dobou hodně mluvil o tom, že chce hubnout!
 


Komentáře

1 Cleo Cleo | Web | 12. listopadu 2014 v 18:09 | Reagovat

...švihadlo! Že mě to ještě nenapadlo! :D Děkuju! :)

2 Janča Janča | E-mail | Web | 12. listopadu 2014 v 18:22 | Reagovat

Mě by strašně zajímalo, kde přes to švihadlo skáčeš. Jestli máš tak velký nějaký pokoj, nebo to jde i venku, protože u nás doma jsou nízké stropy a srazila bych lustr. :D Už jsem kolikrát o švihadlu přemýšlela, ale nikdy se mi do toho ven nechce.

3 kler-wonder kler-wonder | 13. listopadu 2014 v 0:14 | Reagovat

No sice mame s pritelem byt 1+kk ktery je vcelku maly, ale uprostred mistnosti je pro me akorat mistecko :D nastesti mame vyssi stropy

4 zaninkaa zaninkaa | Web | 25. listopadu 2014 v 18:06 | Reagovat

to vypada moc dobře :D máme doma už asi 3 roky, ale pořád to o x kroků míň.

5 Katie Katie | Web | 28. ledna 2015 v 14:17 | Reagovat

Takové švihadlo měl můj bratr. Byla dobré ale rozbilo se. =) Já měla skákání docela ráda, teda na ve škole ale doma. =D Mohla bych zase začít.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama