Fitness promluva

8. září 2013 v 11:44 | K.W. |  Motivace
To, že léto už kráčí pryč, neznamená, že musíme přestat cvičit, nebo že to nemá cenu. Není dobré se sebou dělat něco jen před létem, protože jakmile s nějakým režimem přestanete, začnete znovu nabírat. Sama jsem si to vyzkoušela. Asi dva týdny jsem teď necvičila, bylo toho na mě prostě nějak moc (áno, výmluva jak bejk) a hned to na sobě začínám cítit. To, že přiberu kilo mi nevadí, tady nejde o to, že jsem tlustá, na tohle si nehraju, ale necítím se prostě dobře. Tak moc jsem si zvykla cvičit, že už jen s cvičením se cítím dobře. Začal to být asi nějaký můj životní styl. Dodává mi potřebnou energii, sebevědomí, dobrý pocit ze sebe sama, a tohle všechno všem z vás doporučuju. Nejde o to vypadat jak Jillian Michaels, nebo někomu jo, ale především jde o vnitřní pocit, jaký z toho máte. Netrapte se roky se cvičením, jestli cvičíte už několik měsíců a opravdu každý den se k tomu musíte přemlouvat, nedělejte to. Nebo si najděte nějaký druh sportu, který by vás mohl bavit, přece se takovou dobu nebudete dřít s něčím, co se vám protiví. Život je jen jeden ;)


Pokud se tedy chcete cítí dobře, a cvičit dál, určitě sledujte můj blog, protože já se na vás s fitness nevykašlu ani přes zimu! :) Podle počtů dotazů jsem se rozhodla, že tu budu muset opět shrnout jaký je rozdíl mezi hubnutím a zpevňováním, protože mi často píšete, např. jak je možné, že když poslujete každý den, narostly vám nohy a zadek na objemu, když potřebujete zhubnout... Pořád dokolečka odpovídám, že posilování není dobré na hubnutí, ale pouze zpevňování. Pokud chcete zhubnout, cvičte kardio cvičení, běhejte, hrajte míčové hry, plavte..:)

Nejlepší motivací je, abyste si kladli nějaké cíle. Například já jich teď na zimu taky pár mám. Za prvé, být štíhlá v plesových šatech. Za druhé, mít akorát nohy do vysokých bot, protože nemám ráda, když má někdo silné nohy a nosí vysoké kozačky, nevypadá to moc dobře a já chci nosit vysoké zimní boty! :) A za další, příprava na příští léto, proč ne? :)

Kdo vůbec necvičí, zkuste si to, třeba budete mile překvapeni, jak se po odcvičneých workoutech budete cítit. :) Nahromadilo se mi tu už spousta videí, tak jen mrkněte do rubriky fitness nahoře a něco si vyberte:) Postupem času budu přidávat další cvičební plány, videa..

Milí zlatí, jestli vám někomu vadí, že jsem do toho cvičení tak zblázněná, vyřiďte si to hlavně s mým přítelem. :D Ono prostě žít vedle člověka, co má většinu těla svalů, chodí 3x tejdně do posilovny už několik let, je hodno radikálních změn i z mé strany :D
 


Komentáře

1 Jája Jája | E-mail | Web | 8. září 2013 v 13:12 | Reagovat

Souhlasím s tebou. Já mám možnosti ve cvičení dost omezené, takže nemůžu posilovat tak, jak bych si předstsvovala. Ale na začátku léta jsem se vžila do zdravé stravy a sice trochu improvizovaného, ale účinného cvičení. Dvě kila dole. Potom ale přišla dovolená, kde platí, že se dietou nebo něčím podobným nezatěžujeme... a po ní už se mi bohužel nepovedlo do toho režimu znovu spadnout. Ten čas mě to hrozně chytlo. Potěšení, dobrý pocit, kondice... Nedivím se, že tě to baví.:)

2 Michelle Michelle | E-mail | Web | 8. září 2013 v 18:43 | Reagovat

Já jsem teď byla týden na letním kurzu, takže si musím dát trochu pauzu :D

3 Katrin Katrin | Web | 10. září 2013 v 10:22 | Reagovat

Přesně tak, je potřeba vyzkoušet víc věcí než přijdeme na to, co nás nejvíc baví a při čem se cítíme nejlíp. A když se nemůžete dokopat do žádné tělocvičny, tak tancování to jistí :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama